Efekt motyla w komunikacji ONLINE

Efekt motyla – czyli wrażliwa zależność warunków początkowych i wpływ pozornie nieistotnych zdarzeń na zmianę w procesie i na efekt końcowy.
Co to jest efekt motyla w komunikacji ?
Wrażliwa zależność nieznacznego braku spójności myśli wyrażanych słowami i emocji reprezentowanych przez mowę ciała Nadawcy dla zrozumienia jego intencji i konsekwencji w przyszłości.
Na pozór drobny brak spójności może przynieść niespodziewane skutki.
Dotyczy często sytuacji zawodowych, gdy nie ma bezpośredniej i bliskiej relacji pomiędzy Nadawcą i Odbiorcą.
W jaki sposób efekt motyla objawia się w komunikacji – a zwłaszcza w nowych czasach ONLINE ?
Jak unikać negatywnych konsekwencji efektu motyla w komunikacji z Twoim zespołem oraz z Klientami ?
Jak wykorzystać wiedzę o efekcie motyla, aby wzmocnić komunikację :
- usprawnić działanie zespołu
- zdobyć nowych Klientów
- zdobyć lojalność Klientów
- wyróżnić się na spośród konkurencji rynkowej
Chcesz wiedzieć jak od teraz pracować ze swoim zespołem, żeby właściwie wykorzystać fenomen komunikacji ? Jak uniknąć negatywnych konsekwencji i zbudować skuteczny model pracy w oparciu o wiarygodność i pewność w komunikacji ze swoim zespołem ?
Zapraszam do kontaktu, rozmowy i szkolenia ONLINE.