Zaufanie i lojalność w biznesie

„Czy muszę płacić moim menedżerom i handlowcom najlepiej w branży, żeby mieć najlepszych klientów i zdobyć ich zaufanie ❓”?To pytanie usłyszałem wczoraj i było pretekstem twórczej rozmowy.❗ „Nigdy w takiej firmie nie pracowałem, a jednak nie skusiły mnie oferty konkurencji” ❗ –  „Mimo to osiągnęliśmy…

Krótka historia trenera Tima G.

?„TU NIE CHODZI O TENIS” wykrzyknął zdumiony trener Tim Gallwey. Zauważył jak jest nieskuteczny, gdy mówi zawodnikom co mają zrobić, a jak poprawia ich technikę, gdy zadaje pytania. Został liderem transformacyjnym i stał się jednym z ojców współczesnego coachingu. Co w tej historii inspirującego?  B⭕ przekazywanie…

Krótka historia Michała Anioła

?„Ja tego nie wyrzeźbiłem. Odłupałem tylko to co niepotrzebne, a piękno już w nim było” – jakoś tak, zapytany o fenomen rzeźby Dawida, odpowiedział Michał Anioł.?Rzeźbę wykonał ze złomu marmuru. Ponad 500 lat po ukończeniu wciąż budzi podziw.?Michał Anioł mentorem współczesnych liderów. Nie słyszałeś…

Program Rozwoju Kompetencji Lidera PILLS OF SKILLS

Nadchodzą PIGUŁY! Pierwszy Holistyczny Program Rozwoju Liderów i Menedżerów ❗ No to jesteśmy! TiM* – Twoi Dilerzy Kompetencji Miękkich. Jesteśmy po to, żeby serwować Piguły Kompetencji i wspierać w Podróży Lidera Ciebie i wszystkich, którzy są głodni rozwoju i wszędzie gdzie jest…

Lojalność

Co doświadcza Twój Klient ? Często popełniamy bolesny biznesowo błąd sądząc, że sukces w biznesie to skuteczność procesowa, technologia, dokładność, terminowość i łatwość interakcji, minimalizacja wysiłku klienta, oszczędność jego czasu i energii. Jeżeli tak uważasz – to nie jesteś w tym osamotniony. Rzadko spotykamy firmy, którym…

Rozwój kompetencji miękkich – klucz do zawodowego (i nie tylko) sukcesu

W związku z projektem dotyczącym rozwoju kompetencji miękkich przygotowanego dla IAB Polska (Związek Pracodawców Branży Internetowej) – miałem przyjemność wziąć udział w przygotowaniu artykułu, który poniżej publikuję. ?Inteligencja emocjonalna, zdolność adaptacji, umiejętność radzenia sobie ze stresem i elastyczność stają się…

Associate Certified Coach

To dla mnie wspaniałe uczucie, doświadczenie i ciekawość przyszłości w przyznanej mi w październiku akredytacji ICF. Coaching to wspaniały i kreatywny proces. Po ponad 20 latach doświadczenia w zarządzaniu zespołami mogę wykorzystać zdobytą wiedzę i w profesjonalny sposób pomagać zarówno indywidualnym osobom, jak i zespołom.…

Wrzesień z „Service Excellence”

Cykl prowadzonych przeze mnie szkoleń „Service Excellence” kończy lato i otwiera nowe czasy – myślę, że pełne uważności, a jednak skoncentrowane na rozwoju. Karty metaforyczne tworzą nowe perspektywy i często z nich korzystam. Tworzą dystans, pozwalają zmienić percepcje i często to świetny początek dla procesu…